tirsdag 26. juli 2011

Treninger fremover

Søndagens trening ble en våt dag, det fine oppholdsværet fant ut at det skulle plaske ned vann over oss. Men vi var fire stykker som trosset været og ble våte mens vi trente. Så til neste gang: Regntøy i bilen er nok en smart ting... Selv presterte jeg å dra med meg to regnjakker istedet fro regnbuksa... Men, det var deilig å møte andre hundemennesker og holde på med noe man virkelig liker. Det fikk tankene vekk fra helgens grusomme hendelser, en liten pause i alt det triste og tunge.

Vi bestemte også at vi kommer til å fortsette med faste søndagstreninger. Dette er en dag mange andre også kan, og siden vi har begynt å bli en liten gruppe, så håper jeg at vi etterhvert blir en fin treningsgjeng, så vi kan hjelpe hverandre til å utvikle oss videre. Treningen begynner klokken 12.00 hver gang, og vi holder på i ca. 2 timer (eller så lenge vi kan/orker).

Treningsplasser vi har satt opp foreløpig er:
31/7 – Revetal
7/8 – Greveskogen idrettsbane - med fokus på å lage program, for de som ikke har det klart. Alle hjelper vi hverandre, og kan være lærerikt selv for de som ikke har behovet. Vi får selvsagt skviset inn litt egentrening også!
14/8 – Karljohansvern, Horten
21/8 – Melsom VGS
28/8 - Revetal - dagen etter konkurransen på Ås. Oppsummering og tilbakemeldinger. Jeg oppfordrer dere som ikke skal starte, til å være med som heiagjeng!

Nærmere beskrivelse for hver trening vil bli gitt før hver trening.

Treningene er gratis, men det hadde vært greit om vi spleiser på batterier til spilleren innimellom? Den tar 10 store batterier, og det kan fort bli en liten formue for at vi skal ha musikk på treningene.

Det er stadige forespørsler etter kurs i freestyle, og jeg vurderer å sette opp et i september. Problemet er vel bare det at jeg ikke helt hvor jeg skal ha det. Jeg har behov for å vise filmer, så da stiller det plutselig litt krav til teorilokalet... Idéer tas imot med takk! Og har du lyst til å være med på kurs (grunnlegende helgekurs i freestyle og HTM), så gi meg beskjed.

Velkommen skal du være på våre treninger!

2 kommentarer:

  1. hei...kan du skrive i hvilken by diss treningene er i, så det blir litt mer oversiktlig for oss mindre kjendte :)

    klem
    Jessica

    SvarSlett
  2. Hei Jessica.

    Da har jeg spesifisert litt tydeligere i margen hvor det er :) Nærmere beskrivelser kommer et par dager før trening.

    Mvh. Anja

    SvarSlett