fredag 7. oktober 2011

Trening i helgen

Da er det klart for trening på Revetal i helgen! Vi møtes på parkeringen ved Hovs Marked, helt bak ved handlesenteret, klokken 12.00.

Planen er at vi kjører egentrening frem til 12.45, tar en liten pause, og så går jeg rundt og hjelper dere frem til klokken 14.00.

Hvem kommer? Legg igjen en beskjed her i bloggen. Trenger du nærmere veibeskrivelse, send meg en mail.

Treningene ut november kan jeg ikke delta på selv. Det er mulig at jeg setter opp trening en ukedag i ny og ne, da jeg trenger sårt å trene sammen med andre frem til NoM. Det som hadde vært fint, var om dere som er med på treningene, kan settes opp som ansvarlige? Hvis dere bytter litt på? Dermed blir treningene holdt i gang og ike dør ut. Selv så blir det kurs/landslagstreninger/EM o.l. på meg i helgene fremover, dette er den eneste frihelgen jeg har! den ansvarlige kan også bestemme sted. Send meg en mail, og så skrier jeg dere opp!

Mvh. Anja

2 kommentarer:

  1. Åhhh, jeg skulle så inderlig ønske at dere var litt nærmere meg, for da skulle jeg vært med på trening hver eneste søndag!!!!

    SvarSlett
  2. Da vet du hvor du må flytte, Hilde!!!

    SvarSlett