søndag 28. august 2011

Freestylekonkurransen i Ås 27. august

Regn og torden er ingen hindring for oss Viking-aktige freestylere, og det ble et vellykket arrangement med 8 startende i FS1 og 2 i HTM1. Det ble 6 1. premieringer, 1 2.premiering og en ekvipasje avbrøt i FS1, 1 1. og en 2. premiering i HTM1. Resultatlisten kommer senere.

Først må jeg gratulerer Inger Marie og Holly med opprykk til freestyle klasse 2, etter kun to starter i klasse 1. En kjempeinnsats er det! GRATULERER!

Jeg trakk Frekja pga. skade etter slåsskamp, men etter å ha sittet og kost meg uten å starte, så fant jeg endelig ut av noe jeg har grunnet på lenge: Frekja er herved en pensjonert freestylehund.

Jeg ble derimot mer eller mindre hivd inn i ringen som rekrutt med Ellie. Ellie har trent litt kontakt, litt enkle grunnferdigheter, hun kan gå slalom, og det er vel egentlig det... Og hun var så utrolig flink og overrasket meg stort. Vi fikk ingen premie, men opplevelsen var premie i seg selv.

Foto: Merete Andersen Huser
Filmer, bilder, resultater og filmer kommer senere, dette ble bare en kjapp oppdatering.

Mvh. Anja

2 kommentarer:

  1. Tror ikke det er vanskelig å nå langt med den frøkna. Lyste glede av henne! :))

    SvarSlett
  2. dere var jo sååååå på!!
    Moro å se på.....

    SvarSlett