lørdag 20. august 2011

Trening i morgen!

Jeg kom jo da plutselig på at det var én ting jeg måtte denne uken, nemlig å ringe Melsom for å høre om vi kunne bruke plenen der!!! Dessverre så var det tydeligvis en ting for mye å huske på, og jeg har glemt det... Derfor tenkte jeg vi kunne forflytte oss 1 km. østover og til båthavna i Melsomvik istedet. Der er det en inngjerdet plass ved siden av parkeringsplassen vi kan trene på. Jeg tar med kjegler og CD-spiller, så vi setter opp en ring for oss som skal konkurrere neste helg.

Veibeskrivelse: Kommer du fra Tønsberg og forbi Melsom: Kjør litt videre til rundkjøringen ved Shell og ta til venstre mot Solnes. Kommer du fra Stokke, kjør rett frem. Følg veien et lite stykke, til du ser dette skiltet:

Treningsområdet sees i bakgrunnen.
Det er også flotte turområder for de som har lyst til å rusle en tur etterpå :) Vi har kost oss i 2,5 timer langs strandkanten i dag.


Fra 4. september vurderer jeg å sette opp instruksjon annenhver gang (oddetallsuker). Helt hvordan jeg kommer til å gjøre det, vet jeg ikke helt, siden freestyle jo er en veldig individuell sport, men det finner jeg ut av etterhvert. Dette for å passe på at vi får kommet oss videre i treningen, samtidig som jeg synes det vil være interessant som instruktør også. De andre gangen vil det bli egentrening, men kanskje vi kan prøve å samles på slutten og hjelpe hverandre, og ha en felles pause i midten? Synes dere det høres greit ut?

Mvh. Anja

2 kommentarer:

  1. Jeg har i hvert fall mange problemstillinger du kan bryne deg på å hjelpe meg med å finne innlæringsmetode på!!
    ;)
    så ja. knallfint!!

    SvarSlett
  2. Høres veldig bra ut alt sammen. Men tviler veldig på om jeg dukker opp noe særlig :-( Skulle veldig gjerne, men jobb og hester, samt obligatorisk familietid tar så mye tid :-(
    Nina

    SvarSlett