søndag 18. desember 2011

2012

Det er på tide å se fremover, nye utfordringer og spennende opplevelser står for døren. Jeg skal legge ut info/resultater fra nordisk en dag, men i disse julestridager, så blir det liksom ikke det som blir prioritert....

Her er neste års konkurranseoversikt, slik det ser ut foreløpig (NKK har ikke lagt ut terminlisten ennå):
28. januar - Bollnäs Hundungdom, Sverige
25. februar - Matfors HK, Sverige
25. mars - Norsk Freestyleforening, Drammen
18. og 20. mai - Märsta - Sigtuna BK, Sverige
18-20. mai - VM, Østerrike
26. mai - Norsk Belgerklubb, Tretten
26. mai - Tyresö Hundungdom, Stockholm, Sverige
9. juni - Moss og omegn hundeklubb
16-17. juni - Sandefjord hundeklubb
24. juni - Norsk Frestyleforening, Lunde
25. august - Norsk Freestyleforening
8. september - Bro-Håbo BK, Sverige
16. september - Norsk Freestyleforening, Lunde
29-30. oktober - The Open European Championships, Praha, Tsjekkia
8-9. desember - Open Belgium

Hvordan det blir med treninger over nyttår, vet jeg ikke helt. Jeg har ikke anledning til å arrangere treninger hver uke, og jeg vet ikke helt hvordan neste år blir. Jeg prøver å planlegge året slik at jeg kan få opp kabalen, så får vi se hva det blir til. Så må dere andre trene slik at vi får masse flotte ekvipasjer i ringen neste år! Det er viktig å stille opp om de få konkurransene som finnes her i Norge, for å støtte arrangørene samt motivere andre til å arrangere konkurranser i fremtiden.

Mvh. Anja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar