søndag 18. mars 2012

Gratulerer til Birthe og Bella!

Vil med dette gratulerer Birthe Sjuls Thorsen med 3. plassen og første opprykksnapp til klasse to i Drammen i dag! Veldig bra jobbet!



Jeg startet også med Ellie i rekrutt (etter å ha dømt de offisielle klassene. Det gikk kanskje ikke like strålende fr å si det mildt. Etter at vi hadde kommet oss i gang, fant Ellie en deilig flekk på gulvet, og da kan man ikke gi seg med en gang heller. Så mesteparten av programmet besto av snusing, løpe ut av ringen, og veldig lite freestyle. Men, jeg fikk det svaret jeg ville: Hva må vi jobbe videre og hvordan fungerer Ellie i ringen. Det var tydelig at denne hallen var vanskelig for henne med alle duftene, men hun jobbet helt supert da jeg varmet opp, så vi er tydeligvis på rett vei, selv om vi trenger en god del mer tid.

Jeg kommer til å legge ut resultatlister og filmer i morgen.

Mvh. Anja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar