søndag 8. april 2012

Trening 14. april i Horten

Da setter vi opp en trening 14. april på Karljohansvern i Horten kl. 13.00. Hvem kommer?

Ellers kan dere se noen bilder fra tidligere trening i vinter her (fotograf er Anniken Jensen):

Hanna og Bissie får litt isntruksjon

Bissie

Jessica og Izy

Hilde og Ebbie

Kristin og Frøken

Anja og Ellie danser sjørøverdans i matchende kostyme...

Britain's got Talent har i år med en freestyleekvipasje som jeg synes var meget bra. Timing, bruk av musikken, sjarm og en logrende hale gjorde dette til et absolut severdig og godt program synes jeg (kanskje en litt lenger kjole hadde vært passende?). Det går ikke å få lagt inn filmen her på siden, men legger ved linken så du kan gå inn og se på Youtube.

Mvh. Anja

1 kommentar:

  1. Jeg og mine håpefulle kommer! Jeg kjører gladelig en time for å trene FS/HTM med en veldig trivelig gjeng.

    SvarSlett