søndag 4. september 2011

Noen tanker fremover

Da vil jeg først benytte anledningen til å takke for dagens trening! Vi rakk det akkurat innimellom regnbygene, så det ble perfekt treningsvær. To eiere, fire hunder og en instruktør ble det. Det er så gøy å se at det endelig er fast oppmøte på treningene våre, og jeg håper at vi blir litt fler etterhvert!

Når det gjelder instruksjon, tenker jeg at vi gjør som følgende: Jeg går rundt til hver enkelt og kommer med råd om det trengs. Har du noe du vil ha hjelp med, så tar vi det på treningen. Klokken 13.00 tar vi en felles pause hvor vi skravler litt sammen og er sosiale, for så å trene litt mer. Andre tips om hvordan vi kan legge det opp, si ifra!

Jeg har satt opp instruksjon neste uke også. Her har Frekja fått kennelhoste, så jeg vet ikke om det er aktuelt å ta med hunder for meg neste gang (forhåpentligvis går det raskt over, men en vet aldri). Helgen etter der, hvor jeg egentlig skulle instruert, skal jeg dømme i Askim, og kan derfor ikke. Noen andre somt ar ansvar for trening den dagen? I oktober blir jeg borte tre helger pga. freestylekurs og dømming, så da må også noen andre ta ansvar for trening (uke 39, 42 og 43).

Husk også å si ifra om du kommer eller ikke, slik at den som har ansvar slipper å dra uten grunn. Har du sagt du kommer, emn blir forhindret, send gjerne en melding. Dermed har ansvarlig litt mer oversikt.

Jeg ser frem til masse herlig freestyletrening fremover!

Mvh. Anja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar