lørdag 3. september 2011

Treningen i morgen og flere filmer

Da blir det trening ved Greveskogen idrettspark i Tønsberg i morgen. Se kartet her hvis du er usikker på veien. Jeg har tenkt til å sette av treningen til instruksjon. Det blir ikke noe fast opplegg, men jeg står til rådighet til å hjelpe dere med det dere skulle trenge.

Det er meldt om regn frem til 12 på yr.no i morgen, så da krysser vi fingre og tær om at det faktisk er tilfelle. Det var utrolig deilig med regnfri søndag sist trening, og det hadde jo ikke gjort noe om vi fikk det denne gangen også?

Er det forresten interessant for dere å være med på noen av innetreningene i Moss i vinter? Det er i Mossehallen, gangavstand fra fergen (har selv gått den strekningen), og gratis å parkere ved fergeleiet i Horten på søndag. Drar vi flere sammen i en bil, sparer vi jo også noen kroner der! Det er jo en super trening for hundene, og ikke minst, behagelig for oss. Det koster 70,- pr. gang for å delta, og vi må melde oss på 5 uker i forveien, bindene påmelding. Her kan du se datoene. Gi meg beskjed, om det er interesse. Jeg foreslår at vi får med oss den andre treningen f.eks? Den første treningen i oktober kan ikke jeg, da jeg holder kurs i Bø.

Her kommer et par filmer til fra forrige helgs stevne. Den første er første plassen til Anette Andresen og Dolly, den andre er vinneren av rekruttklassen, Anette med sin andre springer, Pippi.





Mvh. Anja

1 kommentar:

  1. Jeg er interessert i innetrening, men tror det er vanskelig på denne siden av jul.....

    Jeg får ikke kommet meg på trening i morgen, da mannen må sove (nattevakt) og jeg må prioritere å få minstefrøkna til å sove på dagen (det er unødvendig tenk!). Har mange spørsmål til instruktør, så litt dumt, men jeg kan samle opp i 14 dager til jeg! :P

    SvarSlett