lørdag 24. september 2011

Trening i morgen

I morgen er det duket for trening igjen, denne gangen på Karljohansvern i Horten. Vi trener på gressplenen, nesten med en gang du kommer inn på området, på venstre side. (Akkurat i et du har pasert rundt svingen og over broen.)

Det står at det skal være med instruktør, dette faller dessverre bort. Jeg får ikke anledning til å bli med dere, jeg har dobbeltbooket meg gitt! Jeg kommer heller ikke til å kunne delta på så mange treninger i oktober. Da blir det mye annen freestyle som står på plakaten, med kurs og dømming i EM. Det blir kun en eneste ledig helg for meg i oktober! Så da håper jeg at dere kan ta ansvar for treningene? Hvis en setter seg opp som kontaktperson for de forskjellige treningene? Det blir snakk om 2/10, 16/10, 23/10 og 30/10.

Legg igjen beskjed i bloggen om du kommer, så vet alle om dere blir flere...

Ha en god trening alle sammen!

Mvh. Anja

3 kommentarer:

  1. Jeg tar sikte på å komme, men vil gjerne vite om fler kommer. For jeg gidder rett å slett ikke dra for å trene alene.. Så om jeg ikke får bekreftelse fra noen, så kommer ikke jeg til å møte opp.
    IM

    SvarSlett
  2. jeg kommer om det blir flere:))

    SvarSlett
  3. Hei.
    Nå blir det ingen trening på oss før den 16 okt.
    desverre. Mye som skjer på hjemmefronten en stund.
    Men vi sees på Greveskogen 16/10. kl.12.00
    Hilsen Birthe og Bella.

    SvarSlett